Главная| Трекер ▼| Поиск| Правила| FAQ| |
![]() |
|
Автор | Сообщение |
---|---|
9CaraTT
Администратор ![]() Сообщения: 6713 Откуда: Torrent street ![]() |
Дата выхода: 5 февраля 2016 г
Жанр: Strategy (Тurn-Based), Tactical Версия: 1.0.0.199501 от 1 июля Разработчик: Firaxis Games и Feral Interactive Издатель: 2K GamesПлатформа: РС Тип издания: Steam-Rip Язык интерфейса: RUS / ENG / MULTI11 Язык озвучки: ENG Таблетка: Присутствует (CODEX)СИСТЕМНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ: * Операционная система: Windows XP, 7, 8, 10 64 BIT * Процессор: Intel Core 2 Duo 1.7 Ghz * Оперативная память: 4 GB RAM * Видеокарта: 1GB ATI Radeon HD 5770, 1GB NVIDIA GeForce GTX 460 (DirectX: Версии 11) * Звуковое устройство: совместимое с DirectX 9.0с * Свободное место на жестком диске: 45 GBОПИСАНИЕ: XCOM 2 – это продолжение полюбившейся игрокам и критикам стратегии XCOM: Enemy Unknown, получившей в 2012 году титул «Игра года». Земля изменилась. Двадцать лет прошло, с тех пор как мировые лидеры подписали акт о безоговорочной капитуляции перед пришельцами. Организация XCOM, последний рубеж обороны Земли, уничтожена, а её остатки рассеяны по миру. В XCOM 2 планетой правят пришельцы, застраивая её сверкающими городами и обещая человечеству безоблачное будущее. Однако инопланетяне втайне вынашивают зловещие планы и уничтожают всех, кто отказывается жить по новым правилам. Только те, кто обитает на окраинах нового мира, сохранили остатки свободы. Они собираются с силами, чтобы дать отпор захватчикам. Вынужденные постоянно скрываться от превосходящего их по силе противника, бывшие агенты XCOM пытаются возродить свою организацию, разоблачить оккупантов и уничтожить их раз и навсегда. XCOM В ПОДПОЛЬЕ: станьте капитаном «Мстителя», транспортного корабля пришельцев, переделанного в передвижной штаб XCOM. Новый открытый мир игры даёт вам возможность самому выбрать, где нанести очередной удар, как заручиться поддержкой населения и когда проводить спецоперации, срывающие планы «Адвента». НАНИМАЙТЕ БОЙЦОВ СОПРОТИВЛЕНИЯ: пять классов бойцов, каждый со своим уникальным деревом талантов, позволят вам создавать отряды из солдат, навыки которых лучше всего подходят для реализации ваших тактических планов. ПАРТИЗАНСКАЯ ТАКТИКА: новая игровая механика предоставит вам больше свободы в сражениях. Используйте укрытия, чтобы устраивать засады на вражеские патрули и забирайте с трупов поверженных противников боевые трофеи. Спасайте ВИПов и раненых товарищей по оружию, оттаскивая их в зону эвакуации. НОВОЕ ПОКОЛЕНИЕ ВРАГОВ: разнообразные противники, от новых продвинутых видов пришельцев до военных «Адвента», цепных псов нового режима, создают тактическое разнообразие на поле боя. ИССЛЕДУЙТЕ, ПРОИЗВОДИТЕ И УЛУЧШАЙТЕ: конструируйте и стройте отсеки на борту «Мстителя», чтобы получить превосходство на поле боя. Используйте учёных и инженеров, чтобы исследовать, создавать и улучшать оружие и броню, которые оптимально подходят для вашего стиля боя. КАЖДОЕ ЗАДАНИЕ ПО-СВОЕМУ УНИКАЛЬНО: отправляйтесь на задания по всему миру – от диких земель до самого центра контролируемых пришельцами городов и глубин вражеских комплексов. Вас ждут практически бесконечно разнообразные комбинации карт, заданий и целей. СОЗДАВАЙТЕ СОБСТВЕННЫЕ МОДИФИКАЦИИ: специальные игровые инструменты позволят игрокам создавать собственные кампании, тактические и стратегические игровые особенности, пришельцев и новые классы бойцов, а затем делиться ими с игровым сообществом посредством мастерской Steam. ВСТУПАЙТЕ В ОЖЕСТОЧЁННЫЕ СХВАТКИ С ДРУГИМИ ИГРОКАМИ: создавайте смешанные отряды из пришельцев и людей и сражайтесь с другими игроками на случайно сгенерированных картах. XCOM 2 June 2016 Patch 1 ИЮЛЯ - HINKLE2K A new patch for XCOM 2 is now live! The patch will automatically install when starting the Steam client. If it doesn't install automatically, restart Steam. The XCOM 2 team continues to work to improve your XCOM 2 experience and have fixed a number of bugs in both the base game and the Alien Hunters DLC. New balance changes have been added including additional bonuses to swords to make your Rangers more effective in combat. Downloading this patch will also install the hooks needed for players to access the new SPARK class and narrative-driven mission in Shen’s Last Gift. Stay tuned for more updates! Gameplay – Base Game Fixed an issue where units would not have their mission starting abilities and Gremlins would not follow Fixed an issue with Wet Work where kills were not being tracked for the correct unit Fixed an issue where Burning and Poisoned damage was causing free kills Damage caused by Psi abilities will now ignore armor Faceoff may now only target units that are not mind-controlled (by the shooter’s team) Fixed damage preview for abilities that modify damage based on incoming damage amount Fixed an exploit where replacing a PCS would not always remove the value it gave when equipping Magnetic Swords are now referred to “Magnetic” rather than “Conventional” Fixed an issue where the unit flag would not properly show a unit as concealed when loading a save game Fixed a crash that could occur after selecting an AOE ability and then another (disabled) ability Fixed an issue where Proximity Mines were not damaging every unit in a group move situation Blademaster grants +10 Aim to melee and Hunter’s Instinct grants +15 to melee crit [MP] Matches will no longer immediately end for the user when winning during the transition before their turn Gameplay – Alien Hunters Fixes instances of Alien Ruler soft hangs Avenger Defense no longer fails if a Ruler is in the evac zone Fixed an issue where the Skulljack objective caused MECs to stop appearing in tactical Fixed a crash that would occur after the Archon King completes an Icarus Drop Alien Hunter weapons have range bonuses/penalties applied Fixed an issue where Alien Rulers were missing health after increasing the difficulty during a playthrough Fixed an issue where Alien Hunter weapons would be lost after upgrading through GTS Central can no longer bleed out on the Nest mission due to it causing a soft-fail state Removed Freezing Lash’s minimum range of 3 tiles which prevented units from using the ability when standing next to an enemy Berserker Queen’s Faithbreaker ability no long targets robotic units Removed “Return to Resistance HQ” button from the Hunter Weapons POI complete popup to prevent players from getting into a state where project times are incorrect Performance Improvements Fixed an issue with Effects being ticked twice a frame Optimizations to path solving memory footprint and performance Fixed an issue where unnecessary game states were created on the Geoscape System Support Updates to allow Steam Workshop DLC to be enumerated before native script packages are loaded. Will allow mods that override XComGame.upk to work through Steam Workshop Steam Controller Removed button labels in save/load list that are not hooked up to anything Modding New flag bForceReselectAllGroupsForSpawn for use with multi-part mission schedules Armor hit rolls have been deprecated as the game treats armor as 100% chance to absorb damage Armor is now handled directly by ApplyWeaponDamage ApplyWeaponDamage now has a bIgnoreArmor flag so that psionic abilities properly ignore armor Tactical Quick Launch menu now supports the grenade slot correctly Debug command X2ShowFullObject to display a game state object’s data Bonus weapon ammo (e.g. Heavy Ordnance and Field Medic) is now handled through a delegate on ability templates: GetBonusWeaponAmmoFn X2DownloadableContentInfo has new hooks: AbilityTagExpandHandler, so new localization tags can be added FinalizeUnitAbilitiesForInit, which allows special manipulation of a unit's ability list before the abilities are created in a tactical match Effects now have the ability to be redirected from their initial target EffectShouldRedirect figures out who gets the redirected effect New character template flag, bDiesWhenCaptured Character templates can now have forced first, last, and nick names Character templates can implement the delegate GetPhotographerPawnNameFn so as not to be forced to use soldier pawns for pictures in the strategy game Countries can now be hidden from character customization Deprecated X2AbilityMultiTarget_SoldierBonusRadius (though it continues to work for now). Base classes X2AbilityMultiTarget_Radius, _Cone, and _Line now support increasing the AOE range based on passive abilities in a generic fashion. Effects may add projectiles to a volley conditionally by registering in the EffectsForProjectileVolleys array and implementing the function GetProjectileVolleyTemplate. Effects that are always on should still use the perk system, but this callback allows for game state checks to add or not add the projectile to a volley. X2Effect_GenerateCover can now generate cover for mobile units, instead of forcing it to disappear when the unit moves XCOM 2. Digital Deluxe EditionВерсия игры: 1.0.0.199501 (update) Контент загружен 01 Июля 2016г и полностью идентичен лицензионной версии игры распространяемой в Steam. Игровой контент упакован в простой инсталлятор с сжатием по-умолчанию.Релиз от Lets PlayDLC list:XCOM 2 - Resistance Warrior Pack XCOM 2 - Digital Soundtrack XCOM 2 - Reinforcement Pack XCOM 2 - Anarchy's Children XCOM 2 - Alien Hunters XCOM 2 - Shen's Last Gift 1.Запустить файл setup.exe 2.Выбрать версию установки (взломанная или Steam) 3.Установить дистрибутив игры 4.Играть Помоги нашему сайту на расходы за сервер и качай торренты НЕОГРАНИЧЕННО!Пожертвовать 100 ₽ ![]() Или 2204 1201 2214 8816, с комментарием "Помощь трекеру" Связь с администрацией |
Страница 1 из 1 |
![]() |
|