Регистрация ·  Логин: Пароль: Запомнить   · Забыли пароль?




Ответить на тему
Автор Сообщение

Модератор
Аватара пользователя

С нами: 11 лет 4 месяца
Сообщения: 87029
Откуда: Красноярск
СССР

Сообщение 06 мар 2016, 09:11 

[Цитировать]

Dungeon of the Endless

Год выпуска: 27 окт, 2014
Жанр: RPG, Стратегия, Рогалик
Разработчик: AMPLITUDE Studios
Издательство: AMPLITUDE Studios
Платформа: PC
Версия игры: 1.1.0 от 24 НОЯБРЯ 2015г.
Тип издания: Repack
Язык интерфейса: Русский, английский, французский, немецкий.
Язык озвучки: не требуется
Таблэтка: Вшита (MEX) Операционная система: Windows XP Vista / 7 / 8 / 8.1
Процессор: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equivalent
Оперативная память: 1 Гб
Видеокарта: NVIDIA GeForce 8600 GT or equivalent
Свободного места на жестком диске: 700 МбDungeon of the Endless - отличный микс Рпг рогалика, дефенса и стратегии в фантастическом сеттинге от французской студии Amplitude Studios, создателей одной из лучших инди-стратегий 2012 года Endless Space. Игра - часть серии Endless, являющаяся продолжением Endless Space и предысторией к Endless Legend.
Вам предстоит выбраться из мрачных катакомб вымершей цивилизации, используя подручные средства, остатки рабочей техники и толики удачи. Игра для опытных игроков, которые умеют просчитывать различные варианты событий на несколько ходов вперед. Дополнительную сложность игре придает перманентная смерть Ваших персонажей. Будьте осторожны, когда открываете новые двери!
Игра обновлена до версии 1.1.0, добавлено много элементов, исправлены куча багов.
Tакже добавлены DLCDungeon of the Endless - Rogue Life - Launch Trailer
Установить, играть.


Собери команду героев, каждый - со своими способностями (и странностями) ... или умри. Экипируй их, собери и получи мощные способности ... или умри. Сохрани баланс между бывшими заключенными с корабля и их охранниками … или умри. Открой секреты и цель каждого выжившего … или умри.
Используй собранный тобой ресурс Пыль, чтобы обеспечить энергией комнаты … или умри. Используй редкие материалы, чтобы помочь своей команде выжить … или умри. Строй главные и второстепенные модули чтобы cдержать волны монстров … или умри. Разгадай тайну руин Бесконечности чтобы открыть жизненно-важные технологии … или умри
Каждая дверь - это опасность; приготовь себя и свою команду ко всему … или умри. Исследуй бесконечные развилки и тупики … или умри. Пронеси свой кристалл через волны монстров до выхода с каждого уровня … или умри. С боем прорывайся к поверхности, чтобы открыть тайну Ауриги … или умри.
Dungeon of the Endless
Версия игры - v1.10
Ничего не вырезано/перекодировано
Вшит русификатор текста от ZoG Forum Team v1.04

Дополнения:

Death Gamble Update;
Organic Matters Update;
Rescue Team Add-on;
Australium Update;
Deep Freeze Add-on;
Founder Amplitude Badge;
Amplitude Badge;
Bookworm Add-on

Rеpаck oТ- RG МЕХАНИКИ


В самом начале игры космический корабль игрока разбивается при посадке в заброшенных катакомбах, продвинутой, но вымершей цивилизации на планете Auriga, которая также является местом для новой игры компании - стратегии Endless Legend. Вместе с тремя друзьями игрок должен взять на себя командование над оставшимися в живых членами экипажа и должны прокладывать свой путь к поверхности уровень за уровнем, используя питание вашего корабля для включения определенных комнат и отражая волны подземных существ.
Открытие дверей является самым рискованным занятием в игре. В освещенной комнате можно подключить оборонительные башни, которые можно исследовать раньше, модернизировать оружие и повысить уровень персонажей. Отклонение от теплых, хорошо защищенных и безопасных зон вызовет случайные события: монстры могут рождаться в темноте и нападать на защиту игрока, сам игрок может попасть в хитрую ловушку или обнаружить, что живое существо нуждается в помощи. До включения питания в комнатах, есть шанс, что монстры начнут рождаться прямо перед открытыми дверьми, поэтому, скажем, отрывать пять дверей подряд – самая глупая затея в Dungeon of the Endless.
Монстры в игре ведут себя довольно разумно – пока некоторая часть существ будет отвлекать вас, другая зайдет сбоку на вашу базу и будет разрушать оборонительные базы. Чем выше игрок будет к поверхности – тем более сильными и невероятными будут монстры. Если вдруг ваши герои умрут – то это навсегда, и именно это делает игру очень сложной, особенно при переходе с одного уровня на другой. Когда игрок находит выход на следующий уровень, он должен отключить питание всех комнат и защитных турелей и сломя голову бежать к лестнице на следующий этаж, иначе толпа монстров, поджидающих в темноте, бросятся на него. Как только игрок перейдет на следующий уровень и подключит питание к комнате, у него появится шанс двигаться дальше. В игре очень большое разнообразие комнат – от военных бараков пришельцев до странных межзвездных тюрем и Knorring говорит, что игрок будет вправе какого типа корабль упадет в катакомбы. Различные корабли дадут различные стартовые бонусы, и игрок сможет каждый раз укомплектовать свою команду различным набором вещей. Dungeon of the Endless разработана так, что игра в ней будет… близко к бесконечной.
Если игроку особенно повезет, то он сможет подобрать нового члена команды или даже двух на протяжении всего путешествия. Ваш корабль является одним из многочисленных транспортов для перевозки преступников, и некоторые из его заключенных потерялись в лабиринте с вами. Всего в игре представлено около 30 различных персонажей, каждый со своими уникальными историями и деревьями навыков. Некоторые из них являются невинными и ложно обвиненными людьми, другие – нераскаявшиеся преступники, которые вполне могут ударить вас ножом в спину, прежде чем забрать все ваши вещи. Учитывая ужасы, которые скрываются лабиринтах этажей, некоторые новые члены команды вполне могут решить вашу судьбу – помогут в трудной ситуации или наоборот – бросят на растерзание врагам.


[1.1.0] Organic Matters & Rescue Team
24 НОЯБРЯ - STEPH(✿◠‿◠)
Hey,

Organic Matters (free) and Rescue Team (€1,99), detailed below, are now available!
RESCUE TEAM

The prison hulk “Success” has mysteriously crashed. Uncharted part of the galaxy? Unknown planet? When everything goes awry, who you gonna call? The Rescue Team!
Meet Sasha, Zugma and Wes, the funky heroes assigned to the "Success" mission. Failure is obviously not an option.

This new exciting content pack available for €1,99 on Steam.

RELEASE NOTES [1.1.0]

[ADDITIONS] Rescue Team
Added 3 new Heroes, with a really refreshing gameplay:
Wes Davoun, the radio operator:
He's a very good operator and one of the best support characters of the game. Thanks to his radio skills he can buff all heroes on the floor.
Special Transmission (passive skill): operating a resource module raised to an art form. Depending on which resource module you are operating, it will provide a different buff to all heroes on the floor:
When operating a Food module, provides health regeneration to all heroes on the floor.
When operating an Industry module, provides attack power to all heroes on the floor.
When operating a Science module, provides attack power to all minor modules on the floor.
Good Morning Auriga (active skill): movement speed buff for all heroes on the floor. When the whole team has to rock and roll!
Urgent Call (active skill): make an urgent phone call to change what will happen in the next room you’ll open, and force a positive event to happen. When you want anything but trouble behind the next door.
Zugma Walker, the bulldozer operator:
Zugma, driving her bulldozer, is the first übermassivetanky operator!
Recycling Beast (active skill): transform every monster killed into a random resource (except Dust). Not everybody can turn roadkill into resources!
Steamroller (passive skill): reduces the movement speed penalty when carrying the Crystal. Zugma Walker is a very slow character but when she's carrying the Crystal she becomes one of the fastest characters in the game.
Secret Compartment (passive skill): she can keep a part of the Dust from a floor to another. That little place where cops and customs officers never look.
Sasha Chokyo, the trainer:
With Sasha you gotta grab’em all! Indeed, you can train any monsters of the game! When you’ve got a monster as a pet, it can deal damage to other monsters. Moreover, it can even level up by killing other monsters! Take care of your pet by feeding them Food.
Heel! (active skill): tames the most powerful monster in the room. An order even monsters will obey.
Table Scraps (passive skill): share a part of your Food when healing Sasha with the tamed monster. One way to keep your pet healthy.
Attack Dawg (passive skill): share a part of the hero’s attack power with the trained monster. Your pet is every bit as vicious as you are.
Added 2 new Hurnas monsters, from the Endless Legend’s universe:
The Hunter: always stalking the weakest hero of your group, it’s an archer that attacks slowly but deals heavy damages. Take care of your operators!
The Warden: a crazy spinning zone damage dealer. Don’t keep all your heroes in one place, or lower your head to dodge his club!
Added 1 new Major Module, the Field Medic:
It reduces healing costs on the floor,
It increases heroes and NPC’s defence on the floor.
Added 4 new items:
Heavy Engine: provides attack power, reduces movement speed and grants the Steamroller passive skill.
Secret Pocket: provides defence and gives the Secret Compartment passive skill.
Rescue Kit: provides attack power, wit and health regeneration.
Training Kit: provides attack power, and gives the ability to operate.

[ADDITIONS] All versions – G2G content
Added a new spaceship, the Organic Pod: [G2G]
This pod is an intellectual living creature, so take care of her like a member of your crew. Remember, she likes red wine, boiled shrimp with sauce, classical music and pictures of kittens.
Gameplay effects:
Creatures are faster.
Modules can’t be repaired.
Powered rooms:
Can’t be unpowered,
Deal damage to modules and artefacts at every turn,
Reduce monsters’ defence by 100%,
Provide +0.5 Food per turn.
Added a new Hero, Rosetta QV1819: [G2G]
Egocentric passive gameplay: attack power and defence bonus per mob in the room, so bring it!
Tower of Babble (active skill): within a limited period of time, all monsters with less than 25% health points explode instantly dealing zone damages to all the surrounding monsters. An uninterrupted flow of multi-syllabic words would confuse even the most enraged enemy.
Added 3 new monsters, the Vultus: these 3 new monsters are quite insignificant damages dealers, but they are nasty gameplay breakers!
Trash: they spread into the dungeon and slow minor modules’ attack speed.
Debuffer: slows a hero’s attack and movement speed.
Vultu: it has a chance to spawn in a random unpowered room at the beginning of a turn. Kill it before it vanishes at the end of the timer and you’ll be rewarded with a Dust loot. So hurry up! [G2G]
Added 2 new minor modules:
Biomass Factory: a minor module that converts dead monsters into Industry.
Biomass Cannery: a minor module that converts dead monsters into Food.
Added 8 new items from the Endless Legend universe:
Executive's Armband: % odds to trouble the targeted monster.
Cheater's Armband: % odds to poison the targeted monster.
Antigrav Trinket: boosts the movement speed but lowers defence, useful for Crystal carrying.
Self-Help Buds: boosts wit, defence and attack power.
Shanty Singer: boosts defence of all heroes in the room.
Brainwave Bracers: boosts health regeneration depending on number of mobs in the room.
Fred's Fixer: adds wit, boosts repair speed.
Drug-o-matic: boosts health regeneration and defence.
Added controller support
Added a new ending sequence

FIXES
Fixed several desynchronisation issues: the multiplayer mode should now be more stable
Fixed a bug that occurred upon finding a new item: the inventory now properly opens if you click on the notification
Fixed an issue with the visual effects on monsters or heroes, which are now hidden when the room is affected by the EMP event
The Keeper can now attack unrecruited heroes
The game is now paused when opening the Album by clicking on a notification
Fixed the tactical map main background animation
Fixed an issue with the item “Time of Sands” which was duplicated in some situations after loading a multiplayer save
Removed the merchant’s health regeneration
Player names are now visible during a multiplayer game
All impact VFXs are now displayed both on the client and server side during a multiplayer game
The Crystal is now displayed on the tactical view while it’s carried by a hero
The option menu can now be closed using the Escape key
Fixed several animations on heroes and monsters
Fixed an issue with DX9 and the lighting system making rooms very dark despite powering them

Have fun!
~Amplitude Studios

v1.0.63:
Fixed an issue with the pathfinding. Heroes and monsters should no longer get stuck in rooms
Fixed an issue with the dungeon generation. The game should no longer crash and remove the save during the creation of a new floor
v1.0.59:
Implemented a VSync in the option menu
Re-uploaded the soundtrack in the game folder (Steam > Steamapps > Common > Dungeon of the Endless > Soundtrack)
Fixed an issue with a specific room in the Jungle environment where the player could not move
Fixed issues with player usernames containing "{" or "}" characters, which resulted in a crash
v1.0.58:
Added a save and load system in multiplayer and auto save at the beginning of each floor. It also allows the host to reload a game with disconnected players. See Multiplayer Save part below for more details.
Added a share items feature in multiplayer. Items in the inventory are now shared between players. The backpack is still for personal items. Be careful when you go to another level and check your inventory before leaving!
Researches are now shared between players on multiplayer
Added a new menu (top left corner or “P” shortcut) in multiplayer with the following features:
Players can give heroes to the other players
Players can check the network ping state of each player
Players can still exchange resources
The host can kick players
Added an option on multiplayer which allows the host to choose between private (only by invitation – default), friends only, and public game
Added DLCs listing in the main menu
Added more variety in the weapon impact VFXs
Improved the main menu light and VFX
Fixed the negative restore Science cost bug
Reduced the Tear Gas module damage over time
Improved the loading time when generating a new floor
Новая версия игры v1.0.43 hotfix:
Fixed corrupted GUI when a hero dies in your team
Fixed an issue with the Armory and Sanitary Pod locked again for players
v1.0.40:
Improvements
Improved the multiplayer mode stability: optimisation of bandwidth usage to reduce impact of bad connections (high packet loss rate) on game sync and avoid disconnections
Optimised lighting system and memory usage: the game should perform better and experience less crashes
Improved auto-save feature: it is now functional if a crash occurs during the elevator phase
Improved our save system: players with save issues should be able to save their games in this version
Added a backup system between game versions: if there is an incompatibility between your save and a new version, your save will not be lost and you’ll just have to restart your current level
Added resolution mode options: pixel perfect, border (not stretched) and no border (stretched) modes
Improved tactical map transition
Added sound effects for the Pug hero, Ayairi Whairydd
Balancing
Fixed some multiplayer issues (locking players in the lobby when the host is having connection problems and variable synchronisations amongst other things)
Fixed issues with our lighting system and DX11 compatibility
Fixed achievements that were wrongly unlocked after a save
Fixed keyboard shortcut issues on Mac (Note: there is a known issue in Unity (our game engine) with special characters on the numeric keys, which prevent some foreign users to use them to select heroes for example)
Fixed Autodoc Shards tooltip values
старая версия раздачи v1.0.25:
Fixed several monster animations
Fixed issues with the lighting system
Fixed an issue with old save files remaining in user directory
Fixed issues with pictures and texts in the Album
Fixed issues with French localisation
Fixed a bug with immobile Wizard with the appearance of the "Ignored" Stele
Fixed a bug with stacked Keeper
Hey there,

Here it is at last: the First Aid Kit update. We apologise for the slight delay, but we're hoping you'll enjoy this update for Dungeon of the Endless. The recent changes should improve your overall experience with new resolution options, key binding, small multiplayer improvements (chat in the game over/victory screens, regional filter, cross platform sessions), a first version of an auto-save feature, some balancing, bug fixes and so on.

This update also fixes the issues with the Endless Legend Emperor pack, with the Refreezerator pod and the Kreyang hero.
v1.0.23:
Improvements
Unlocked Founder heroes by default: Josh 'Ntello (DotE Founder) and Kreyang (EL Founder/Emperor)
Added new resolution system in option panel
Added windowed mode in option panel
Added ability to rebind keys
Added Heroes groups shortcut with Ctrl + 0-9 (therefore allowing you to change your hero hotkeys)
Added first version of Auto-Save feature in case of crashes (solo mode) [WIP, doesn’t work if a crash occurs during elevator phase]
Added three G2G achievements (also renamed the achievement "Unbeatable Duo" to "Members Only")
Enabled cross platform multiplayer (Windows & Mac OS). Lobbies hosted by a player with a different public folder & files (modded version, or different OS) will be shown in gold.
Added regional filters in the lobby
Added chat in game over and victory panels
Added module build cost in the research panel
Improved Abandon game confirmation dialog
Improved some hero / monster / module animations
Improved Merchant on the tactical map (colour shows currency)
Improved projectile heights
Improved monsters placement to reduce overlapping
Balancing
Increased self-destruction Delay of Kamikaze mobs with now a random interval
Reduced Kamikaze mobs spawn and zone damages on modules
Increased Kamikaze mobs damage zone on other monsters
Removed Keeper monster in the Library
Changed Pro Modules Stele with multiplicative effect
Changed Bad Company skill effect (addition instead of percentage)
Alicemare / Кошмар Алисы
Alter A.I.L.A. Genesis
Attack On Titan / Атака на Титанов
Ballpoint Universe
Bloody Streets / Кровавые улицы
Breakout Invaders
Canyon Capers
Cat Game / Кошкина Игра
Chain Of Retribution / Цепи Возмездия
Chibiwa
Chicken Invaders Ultimate Omelette: Thanksgiving Edition
Claws and Feathers / Птичий переполох
Corpse Party / Вечеринка мёртвых
Crafting Story
Dragon Dish / Драконовы Меры
Dreaming Mary/Meчтающая Мари
Epic Battle Fantasy 4
Expendabros / Неудержимые
Final Fantasy Blackmoon Prophecy Plus
Global Outbreak: Doomsday Edition
Ghost School / Призрачная Школа
Grimind
GunHound Ex
Halfway
Ionball 2: Ionstorm
Lovely Planet / Прекрасная Планета
Mad Father / Безумный Отец
Malevich
Meltdown
Mega World Smash
Misao / Мисао
Mutant Colossus from Outer Space
Painted Heart / Окрашенное Сердце
Rodina / Родина
Sailor Moon Game Universe
Sailor Moon RPG:Moon Child
SAILOR MOON ANOTHER STORY 2
Seven Mysteries / Семь Тайн
Shovel Knight
Soccer Physics
Super Time Force Ultra
Taxi
The Crooked Man / Kривой Человек
The Fall Episode 1
Vampire Hunter D
Vanish / Исчезнуть
Vector
Velocibox
Vintage Year
Witchworks/ Ведьма за работой
Download
Для скачивания .torrent файлов необходима регистрация
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм

Страница 1 из 1

Ответить на тему

   Похожие торренты   Торрент