Бесконечные Кошмары
Год выпуска: 2014 (сентябрь 26)
Жанр: Приключения, хоррор, квест
Разработчик: Infinitap Games
Издательство: Infinitap Games
Платформа: PC
Версия игры v2.0.20750 от 20 августа 2015
Тип издания: Repack
Язык интерфейса: Русский, английский, французский, мульти14
Таблэтка: Вшита (CODEX)
Операционная система: Windows XP/Vista/7/8
Процессор: Pentium IV 1,6 ГГц
Оперативная память: 256 Мб
Видеокарта: 128 Мб
Свободного места на жестком диске: 460 Мб
Neverending Nightmares - невероятно атмосферный хоррор о человеке очутившемся в собственном кошмаре, а может быть и нет...
От автора Retro/Grade.
Это хоррор-игра, рассказывающая о злоключениях человека, который просыпаясь от одного кошмара, обнаруживает себя в другом кошмаре. За визуальный стиль игры отвечает художник Джо Грабовский и он весь выполнен в нарисованном от руки стиле.
Neverending Nightmares является сюрреалистичным спуском в безумие, но вместе с тем затрагивает некоторые вопросы, волнующие самого Гилгенбатча, поэтому игра отчасти полу-автобиографическая.
«Я думаю, что смогу лучше других руководить созданием игры, просто потому, что она для меня очень личная. – Сказал Гилгенбатч. – У меня есть множество негативных эмоций, образов и все это я могу направить на создание действительно психологически страшной игры».
Народ, игра ооочень атмосферна, jumpscares в обилии Neverending Nightmares 2.0 on Steam! (and OUYA)
Postby matt » Thu Aug 20, 2015 9:53 am
Mostly there are just minor fixes and tweaks, but it has a few new features:
1) EvilKingGumby mode. EvilKingGumby mode is something that allows you to pick up a level near the branching point if you didn't unlock it already. So if you only found one ending, it should be easy to go back and find the branches for the other levels. This is named after EvilKingGumby because despite being one of the most frequent posters, he never went back and played all the endings because he didn't want to replay the entire level. My original idea is that people would enjoy hunting for the secret exits kind of like in Super Mario World, but judging from the amount of people who found all the endings, I suspect that was a error in judgment. A horror game doesn't quite have the replayability of SMW (although few games do)
2) We removed color from the backer portrait frames, but the closer looks are still there - One of our more favorable reviews felt like the closer looks unrelated to the story were distracting. My thought was people wanted to interact with things, and this was the easiest to add interactions for since we had high rez drawings already. I figured I'd try it out, and see how it felt with them NOT in color, and I think it is an improvement. We left the closer looks in as an "Easter Egg" sort of thing, but I don't think that will bother anyone.
3) Misc technical improvements like pregenerated mipmaps for everything and probably a few other things that I can't think of off hand.
Note that Dan is out of town and he manages the build process (we do a LOT of builds - Steam, Humble, GoG, Playism, OUYA, and now DRM-free Android), so only he can update the other ones.
Enjoy!
-Matt Gilgenbach
Lead Frightener at Infinitap Games
- Ничего не вырезано| Ничего не перекодировано
- Версия игры v2.0.20750 от 20 августа 2015
- Автор Репака ARMENIAC
Neverending Nightmares Youtube Trailer