Главная| Трекер ▼| Поиск| Правила| FAQ| |
Автор | Сообщение |
---|---|
Assassins
Модератор ![]() Сообщения: 87029 Откуда: Красноярск ![]() |
Savant - Ascent
![]() ![]() Год выпуска: 4 дек, 2013 Жанр: Аркада Разработчик: DPad Studios Издательство: DPad Studios Платформа: PC Версия игры: v1.51.4 (Update - GOTY Mode - от 30 марта 2015) Тип издания: Repack Язык интерфейса: Английский Таблетка: Вшита CODEX Операционная система: Windows XP/Vista/7/8 Процессор: Pentium IV 1,6 ГГц Оперативная память: 512 мб Видеокарта: 128 Мб Свободного места на жестком диске: 150 Мб Savant: Ascent - динамичный и затягивающий 2D-шутер с отличным саундтреком от создателей платформера Owlboy. Игра ОБНОВЛЕНА до v1.0.51.1 "The Void Update!". После каждой Вашей смерти, в зависимости от кусочков собранных Вами дисков, Вы получаете новый саундтрек и новую способность, которой Вам позволит отбиваться от всевозрастающей толпы врагов. Моя 188 Dubstep, равно как и Drum'n base стремительно влились в повседневность, соответствуя актуальным тенденциям свежих взглядов на мир. Естественно, чувствительный к модернизациям игрострой своевременно среагировал - без того качественный уровень акустической составляющей вновь поднят на новую высоту. Некто Александр Винтер в 2009 году решил окунуться в дабстеп создав музыкальный проект Savant. Скорее в целях рекламы, а может нет, Ascent создавалась как наглядность образа Savant'а, но в любом случае стала знаменательной. Савантизм, как известно, явление очень и очень редкое, а привлечение внимания к себе столь громким ярлыком, казалось бы, нецелесообразно с позиции доверия. Как бы то ни было, ознакомившись с композициями привлекшими мое внимание тут, я проникся "алхимией", D-pad studio постарались на совесть. Отстреливая многочисленных роботов-чайников (и не только), подбирая осколки пластинок мы открываем дорожки разных временных этапов проекта Савант, кои мы в праве выбирать впоследствии фоновыми, с оглядкой на наши предпочтения. Приятное ощущение мистицизма, проработанности стиля... Динамичные треки хаотично-устроенного ритма этап от этапа определяют темп простого, гениально, геймплея, услаждая слух геймера. Визуальный ряд порождает в голове невообразимый доселе вариант мировосприятия. Что до целевой аудитории, пожалуй, советую ознакомиться всем любознательным людям, но особенно тем, кто ощущает потребность в беспрерывном поиске "оригинальностей" среди инди-игр. Весьма скромная продолжительность, но, как альтернатива, реиграбельность, не оставляют и тени сомнения в "высокой номинальной стоимости" игры. Update - GOTY Mode - v1.51.4 30 МАРТА - DPAD We spent the weekend trying to address a few of the bugs that has been reported in the Savant Steam Community, aswell as adding a little something extra! GOTY mode has now been fixed up, and you can activate it by completing all of the achievements in the game. This will add a button on the Main Menu which let's you turn on GOTY mode. When GOTY mode is turned on, enemies in the game will be replaced by goats-themed robots(and yes, we know it's a terrible pun). We've added two new leaderboards for this occation, Vario GOTY(Time Attack) and Endless GOTY. Other issues addressed in this patch is: + Fixed a crash when selecting CDs in the pause menu. + Fixed a crash that would occur when using chain attacks on enemy. + Fixed a couple of grammar errors. We will continue to fix issues as they are reported, so please feel free to turn to the discussion community to report any faults. Enjoy! The Great Void Update (22 october 2014) v1.0.51.1 New stage, drifting through space. The Samurai is waiting for you in the void! Additional soundtrack and ability, now seven total. Stage selection screen. Achievement/Progress screen. Now supports up to 1920x1200 resolution. Additional time attack challenge. Steam leaderboards have been split among the new challenges, and reset. You can filter friends or global leaderboards. v1.39.99.2: This version makes further fixes to shaders. You can now set shaders to: advanced, basic or off. Basic shaders will do a simpler shading on things like enemies and Savant's powerups. Advanced shaders will require more resources out of your graphics card but will perform some advanced color swapping on Savant's cape when it is powered up(if your graphics card does not support this, it won't change color at all). v1.39.99.1: Added keyboard layout support for AZERTY(commonly used in France/Belgium) and QZERTY(commonly used in Italy). You can find these settings in the options menu(press the cog in the lower left corner of the title screen.) Hopefully I was able to make enough changes to the shader so that it compiles on more systems now. I will continue to work on the shader till it works properly. v1.0.8.99: Now supports additional languages(which will be added later) v1.0.1.99: You can now press Q to obtain the closest CD-piece(if there are any) Auto-shoot. Press middle mouse button to activate. You can then press left mouse button to charge a new volly of shots. Added different colored layers and enemies in Endless mode, to better differentiate the increasing power of enemies. Fixed wyrms to break properly according to it's health. Fixed online highscores on Steam now being able to register higher scores than 2,147,483,647(which was the max value Steam allowed for it's highscores). Fixed CD and chain pickups. For far away CD's, you no longer do an automatic dodge to get into position, to better keep control. Fixed cutscenes bleeding in HD mode. v1.0.0.95: Added option for turning off score numbers when defeating enemies(might increase performence) Added pause and cd menu(use escape-key to pause) Defined menues better in higher resolutions Added new soundtrack, abilities and secrets Added achievements(steam version) Added online highscore lists(steam version) v1.0.0.42: Added Endless Mode - More and more enemies will spawn, opening up for some really high scores! New Soundtrack and Ability - Unlock CD pieces by playing Endless Mode. Option to alter particle effects, which may increase performence. Other smaller bug fixes. v1.0.0.36: Added Time Attack Mode. Balance and tweaks to gameplay: After dodging, charge time for normal missile attacks will be reduced by 50%. After jumping, normal missile attack will be instant. Warning arrows for spawned enemies will appear for a short time, whether off-screen or not. Warning arrows for incoming attacks are bigger, and will shake. Power charges will be carried over between levels. In Time Attack mode you will not need to pick up CDs to complete the level Holding Space, Ctrl or Shift let's you ignore CD pickups on the level. Options: Toggle amount of flashes. Toggle enemy warnings. Toggle fullscreen. Clear saved data. Установить, играть. Alicemare / Кошмар Алисы Alter A.I.L.A. Genesis Attack On Titan / Атака на Титанов Ballpoint Universe Bloody Streets / Кровавые улицы Breakout Invaders Canyon Capers Cat Game / Кошкина Игра Chain Of Retribution / Цепи Возмездия Chibiwa Chicken Invaders Ultimate Omelette: Thanksgiving Edition Claws and Feathers / Птичий переполох Corpse Party / Вечеринка мёртвых Crafting Story Dragon Dish / Драконовы Меры Dreaming Mary/Meчтающая Мари Epic Battle Fantasy 4 Expendabros / Неудержимые Final Fantasy Blackmoon Prophecy Plus Global Outbreak: Doomsday Edition Ghost School / Призрачная Школа Grimind GunHound Ex Halfway Ionball 2: Ionstorm Lovely Planet / Прекрасная Планета Mad Father / Безумный Отец Malevich Meltdown Mega World Smash Misao / Мисао Mutant Colossus from Outer Space Painted Heart / Окрашенное Сердце Rodina / Родина Sailor Moon Game Universe Sailor Moon RPG:Moon Child SAILOR MOON ANOTHER STORY 2 Seven Mysteries / Семь Тайн Shovel Knight Soccer Physics Super Time Force Ultra Taxi The Crooked Man / Kривой Человек The Fall Episode 1 Vampire Hunter D Vanish / Исчезнуть Vector Velocibox Vintage Year Witchworks/ Ведьма за работой Помоги нашему сайту на расходы за сервер и качай торренты НЕОГРАНИЧЕННО!Пожертвовать 100 ₽ ![]() Или 2204 1201 2214 8816, с комментарием "Помощь трекеру" Связь с администрацией |
Страница 1 из 1 |
![]() |