Tales of Maj'Eyal
Год выпуска: 2012
Жанр: Ролевая игра, Пошаговая, Roguelike
Разработчик: Netcore
Издательство: Netcore
Платформа: PC
Версия: 1.3.1
Тип издания: Лицензия
Язык интерфейса: английский
Язык озвучки: английский
Таблэтка: Не требуется
Системные требования:
Windows XP, Vista, 7, 8 Memory: 512 MB RAM Graphics: Any OpenGL capable video card. Hard Drive: 512 MB available space
Описание:
Tales of Maj'Eyal - если не лучший, то один из самых лучших рогаликов из ныне существующих. Поклонникам данного жанра эту игру представлять не надо. Tales of Maj'Eyal - лучший рогалик 2010, 2011 и 2012 годов.
Действие начинается в век Возвышения - после 10 тысяч лет войны, хаоса и прочего бардака, таки установился относительный мир. Мир, в основном, справился с последствиями Войн Магов, и медленно залечивает свои раны.
122 года назад, был основан первый город Соединенных королевств - где в мире и согласии живут люди и хоббиты. Эльфы тихо-мирно живут в своих лесах, и никого не трогают, стараясь, чтобы мир забыл об их участии в тех войнах. Гномы потихоньку налаживают торговлю с Соединенными королевствами.
Несмотря на активное участие магов в устранении последствий их войн, люди не забыли о том, кто их начал, поэтому, хоть открытая охота на магов и не ведется, их не слишком любят.
Вокруг царит золотой век, цивилизации зализывают собственные раны после конфликта, длившегося несколько тысячелетий.
Вы - приключенец, ищущий древние артефакты, сокровища, и жаждущий славы. - благо мест, где их можно найти, все еще немало. Что вы встретите на своем пути - победу или бесславный конец - узнайте сами.
1. Установить setup_tales_of_majeyal_2.2.0.4.exe
2. Играть
Changelog for version 1.3.1:
Fixed crash on some OSX versions
Added text to antimagic quest to explain why Ogres can do it
In developer mode an error popup forces all other dialogs to disappear; making sure even level generation errors do popup correctly
Removed preliminary gamepad until it can be fixed
Fixed digging into icewalls
Fixed Tirakai Maul; lets see what bug it does next!
Fix Block description
Fixed Frost Lord Chains
Fixed Time Stop + Contingency (hopefully)
Fix Temporal Fugue on traps
Updated Insane and Madness difficulties unlock texts
Reckless Charge can once again go through crowds
Fixed The Mouth sometimes erroring out
Icewall cooldown can not be lower than its duration
Made DamageType.initState available to addons
Fixed the description of Ogre Fury effect
Most races now start with an additional infusion or rune in inventory
Lore note that shows the old conclave ruins on the map now always pop even if already known
Cease to Exist can not be used by NPCs anymore
Make sure temporal warden clones can not self resurrrect
Fixed alchemists & summoners exiting the Dreams of the caldera
New hook "Zone:create" for when a zone.lua file is loaded
Fixed a memory leak in the chatlog
Breach checks saves on arrows now too
Hounds unravel duration reduced
Reduced Invigorate Paradox cost
Spacetime Stability bonus doubled while Tuning
Spacetime Tuning now tunes a flat amoutn each turn
Reduced damage on Temporal Hounds a bit
Increased the Paradox cost on many chronomancy talents (especially defensive ones)
Guardian Unity duration increased to 10
Paradox Spell Modifier now affects spell durations (rounds down)
Paradox spellpower modifier scales more normally under 300 paradox (caps at 50% at 150 paradox)
Redux now only effects one spell per cast. Cooldown reduced.
Reduced effectiveness of energy decomposition
Dimensional Shift now reduces the duration on only one effect
Shoot is once again bound to left click at birth for Temporal Wardens.
Fixed Temporal Hounds breaking with "scape" effects
Shantiz no longer destroys friendly projectiles
Shantiz AoE no longer hits friendly targets
Effect Reduction and Resist All on teleport now subject to diminishing returns
Fixed log fade
Fixed temporal bolt's initial hit reducing too many talent cooldowns
Fetter handling for blended threads and temporal bolt
Fix spatial tether msgs
Fixes a bug in game:delayedLogDamage that incorrectly determines player visibility for certain messages.
Updated messages for Spatial Tether
Reduced a little the flat level increases on nighmare/insane/madness as they only make the first few levels way harder than the rest