Регистрация ·  Логин: Пароль: Запомнить   · Забыли пароль?




Ответить на тему
Автор Сообщение

Модератор
Аватара пользователя

С нами: 11 лет 4 месяца
Сообщения: 87029
Откуда: Красноярск
СССР

Сообщение 15 июн 2015, 11:57 

[Цитировать]

Planetary Annihilation Год выхода: 2014
Жанр: RTS, 3D, Arcade
Разработчик/Издательство: Uber Entertainment
Язык интерфейса: EN/FR/DE/ES/IT/CN/BR + Русский
Язык озвучки: Английский
Тип издания: RePack
Таблетка: Вшита (ALI213) Операционная система: Microsoft® Windows® Vista / 7 / 8 (64 bit)
Процессор: Intel® Core™ i3 2.66 GHz
Оперативная память: 4096 Mb
Звуковая плата: Аудиокарта, совместимая с DirectX® 9.0с
Графический ускоритель: 1024 Mb, OpenGL 2.4
Свободное место на HDD: 3 GbPlanetary Annihilation — это замечательный подарок тем, кто помнит Total Annihilation и его реинкарнацию Supreme Commander. Здесь вам уже необходимо не просто захватывать соседние планеты и солнечную систему в целом, но еще и просто уничтожать все вокруг вас. Вас ждут бои с участием тысяч юнитов. Игра Planetary Annihilation переводит игру в масштабы, которые ранее вы еще не видели. Вы можете взорвать вообще все, и при этом вообще везде - да, вот такие теперь дела. Вы будете вести битвы с использованием самых современных роботов и техники. Если вы готовы завоевать вселенную в этой динамической одиночной игре, тогда можете приступать уже сейчас, ведь дел у вас немало.
Galactic War Updates:

- Tech Discovery Redesign
    You will now be able to choose one tech from a group of three when you explore a system
    You will no longer be given techs that you already have as one of the three choices.
    You will now only be given techs that you can use
  • IE no bot buffs without the ability to build bots.
- Rebalanced chances to discover various techs
- Improved AI difficulty ramping
- Improved system difficulty ramping
- New and improved redesigned boss fights for all factions
- Galactic War now defaults to a system size of Medium instead of Epic
- You now have the option to toggle "Hardcore mode" on and off when starting a new war
    Losing a match in Hardcore Mode will end the active Galactic War, as it did in previous Galactic War iterations
  • Losing a match outside of Hardcore Mode will allow you to load a save from before moving into the hostile system
- Galactic War now has two neutral stars that always spawn next to the starting point
- The two easier difficulty Galactic Wars now use a different set of possible system templates
  • The easier system templates don't go more than a planet and a moon. They also have more metal
- Exiting from the GW star map takes you back to the main menu
- The in-game menu for a normal GW now contains a surrender option instead of an abandon war button. Hardcore GW will still have the abandon war button.
- Normal AI Difficulty Tuning
- GW star system tuning
- Fix to the Galactic War intro video not playing
- When the player commander is destroyed, all remaining subcommanders will also be destroyed. This only affects GW.
- Removed the factory wait time on relentless AI difficulty

Gameplay changes:

- Units are now setup to allow their wreckage to be pathed through and shot through
- Fix for custom alert behavior (the first custom alert would work, but all the ones after that would fail)
- Added in persistent alerts for special weapons (halleys and lazer).
- Hide special alerts that are triggered while in chronocam
- Updated icons used for special weapons in special alerts
- Major rework for how recon works for blips
- Updates to visuals and layout of celestial/planets panel to closer align w/ new special weapon alert UI
- Resume Anywhere fixes
- Added music cue for the Target Planet scene
- Units flagged as not collidable with projectiles as wreckage will no longer have the attack cursor come up on the client
- The control group and idle unit widgets are hidden when you are spectating. Chronocam will also ignore unit alerts while you are spectating.
- Fix for a case where a unit would stop and lose its nav move
- Mines can now, once again, be shot by projectiles
- Resume from here dialog will now pause the game
- Fix for (selection/control group/idle) type indicators
- Fix for some units failing to attack during an attack move

AI Improvements:

- AI now can now create unit threat data on demand
- Deep Space Radar will no longer be seen as an orbital threat by the AI
- Fix for units going in circles
- Fix for a rare (1 in ~1400) AI crash
- Fix for AI crash when a platoon tries to retreat when there are no active AI bases left
- AI should be more diligent about building anti nukes
- Adjusted AI planet landing spot selection
- AI perf improvement
- Reduced the spikiness of AI perf some more
Основное
    Установи и играй!
    Запуск игры с рабочего стола
    За основу взята лицензия Steam (ID: 233250)
    EN/RU Инсталлер
    Качество аудио 100%
  • Качество видео 100%
Дополнения
  • Digital Deluxe Commander Bundle
Прочее
::Релиз от SpaceX::
Download
Для скачивания .torrent файлов необходима регистрация
Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а лишь предоставляет доступ к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм

Страница 1 из 1

Ответить на тему

   Похожие торренты   Торрент