Главная| Трекер ▼| Поиск| Правила| FAQ| |
![]() |
|
Автор | Сообщение |
---|---|
Assassins
Модератор ![]() Сообщения: 87029 Откуда: Красноярск ![]() |
![]() ИНФОРМАЦИЯ: Год выпуска: 2015 Жанр: RPG, Isometric Разработчик: Obsidian Entertainment Издательство: Paradox Interactive Тип издания: RePack Язык интерфейса: русский, английский, французский, итальянский, немецкий, испанский, польский Язык озвучки: английский Таблетка: Вшита (DWORD/CODEX) СИСТЕМНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ: ✔ Операционная система: Windows 7 / Windows 8 / Windows 8.1 ✔ Процессор: Intel Core i3-2100T @ 2.50 GHz / AMD Phenom II X3 B73 ✔ Видеокарта: ATI Radeon HD 4850 or NVIDIA GeForce 9600 GT ✔ Оперативная память: 4 Гб ✔ Звуковое устройство: Звуковое устройство, совместимое с DirectX 9.0с ✔ Место на жестком диске: 14 Гб ОПИСАНИЕ: Pillars of Eternity – ролевая игра с изометрическим видом, действие которой развивается в фэнтезийном мире. В проекте представлена тактическая боевая система, позволяющая в любой момент остановить действие и раздать приказы герою и его компаньонам. Карта мира содержит множество уникальных локаций и дополнительных зон с разнообразными квестами. Диалоговая система сделана с упором на свободу выбора, и каждое сказанное слово может изменить судьбу героя и даже всего виртуального мира. Игрок выступает в роли героя, который стал свидетелем некоего невероятного сверхъестественного события, с чудовищными последствиями которого он будет сталкиваться на протяжении всей игры. Путешествуя по миру, главному герою предстоит выяснить, что вызвало этот катаклизм, а так же найти способ избавить мир от его последствий. - Расы. У вас есть выбор из шести рас: Человек, Аумауа, Гном, Эльф, Богоподобный и Ориан. Этот выбор в совокупности с настройками персонажа оставит довольным даже самого придирчивого фаната ролевых игр, будет ли он играть от лица выносливого Гнома, гигантского Аумауа или внеземного Богоподобного. - Классы. У вас будет выбор из 11 классов, как уже знакомых вам, так и совершенно новых: бросайтесь в бешеные схватки в качестве Варвара, записывайте многочисленные заклинания в гримуар Волшебника, используйте способности Паладина для воссоединения вашей команды или вызывайте воспоминания о потерянных душах в качестве певца. - Локации. В мире Eternity жизнь бьет ключом : величественные водопады, окутанные туманом, реки и озера, погодные эффекты (туман, дождь и гроза) и смена дня и ночи. Хотя выполнение квестов является основой Pillars of Eternity, исследование городов, подземелий и диких местностей мира – уже само по себе станет приключением. Код: » За основу взят Steam-Rip от DWORD (Контент загружен 07.04.2015 г.) » Ничего не вырезано | Не перекодировано » Установлено Pre-order DLC - Pre-order Item and Pet » Пропатчено до версии - 1.0.4.0540 » Смена языка в меню настроек игры » Время установки 10 минут » Repack от xatab Items, Spells, and Abilities - AoE indicators should now properly resize if the caster has a sub 10 Intellect score. - Fixed an issue with over-time aura spells not applying the correct value on the final tick. - Knock Down will now correctly be applied for the full duration of the effect. - Mantle of The Dying Boar will now trigger at 33% Endurance with the effect of 5 Endurance a tick. - Talisman of the Unconquerable will now give a 1.25 Focus multiplier instead of .25. - Blooded should trigger properly in all cases now. - Boar Animal Companion bonus damage should now work as intended. - Prone Reduction mod should now work correctly. Quests and Companions - Fixed Aloth and Kana speaking when they weren't in the party in one of the last levels. - Sagani's fox-specific banters now require the appropriate items in the player inventory. - Falanroed's dialogue no longer displays a node. - Durance will now properly discuss your dream with you if you've already discussed his staff. - Relaxed some constraints on Durance's quest conversation. This allows all characters, regardless of background or stats, to finish his quest. - Players can now loot the nest in Oldsong. - Fixed an invalid conditional check in one of Pallegina's conversations. - Heritage Hill tower will be fully revealed when exploring the map. - Fixed spawn issue in a ed interaction near the end of the game. - Fixed an invalid creature spawn in the Ogre Lair in Od Nua. - Sagani no longer references the antagonist by name before you know it. - A container in the Catacombs of Od Nua will now remember if it was looted. - The "Master's Tools" quest will now work if you have the required items before starting the quest. - The "A Two Story Job" ed interaction will not require a second grappling hook to climb down from the window if one was already used to climb up. General Fixes - Fix for camera movement problems when the game is paused or in a cutscene. - Fix to retroactively restore party movement in saves that display movement speed problems. - Made some fixes to movement speed problems that were being reported (e.g. Boots of Speed). - Fixed stacking health problems with the gul's "Vomit Blood" ability. This fix should retroactively fix your saved games. - Optimized Save/Load game system for better performance. - Optimized how scene transitions are handled for better memory usage on 32-bit machines. This may allow players to transition to new areas without running out of memory. - Sound Sets from hired companions will now be properly restored when adding them to the party from the stronghold. - "All Stronghold Upgrades" achievement now checks 25 upgrades instead of 26. This will properly reward the achievement if you already have fully upgraded your stronghold. - The "Kill All Dragons" achievement will now properly fire if they are killed indirectly (like by a trap). This is a retroactive fix and will be rewarded if the dragons are already dead. - Fixed issue where store prices were getting exceptionally large after receiving a discount. - Fixed issues with gaining infinite XP from bad Stronghold data. - World time will not get very large in some cases after Save/Load. - Modelling offset with Durance's head has been adjusted. - Icon scale is now correct on Hearth Harvest and Reghar Konnek. - All shaders will now compile properly under DirectX 11. - Restored all the missing effects in the intro cutscene. - Removed Blunderbuss item from an early game loot table. - Changed the cursor type on the blood pool in the Temple of Skaen to conversation. - Fixed a few save game issues with dead summoned creatures. - Fixed issue where occasionally a crash would occur when initializing the Steam API. - Draggable windows are now handled properly when running at very high resolutions. - Swamp Lurker's animation won't spaz anymore when the game is paused. - Fixed an issue to prevent binding mouse buttons to window controls. - Game will now pause if you Alt-Tab during a cutscene in full screen mode. - Audio will now resume properly if the game loses focus. - Fixed an issue with infinite load screen if you transition while hovering over a container. - Characters will now wait for their idle animation before trying to reload which fixes an animation sync issue. - Damaged characters performing AoE attacks will not overload their AI state stacks anymore. Код: 1-DVD5: autorun.inf, setup.exe, data.bin 2-DVD5: Redist/* data1.bin, data2.bin Код: Торрент перезалит. Пропатчено до версии - 1.0.4.0540. Обновлено 19.04.2015 г.
Помоги нашему сайту на расходы за сервер и качай торренты НЕОГРАНИЧЕННО!Пожертвовать 100 ₽ ![]() Или 2204 1201 2214 8816, с комментарием "Помощь трекеру" Связь с администрацией |
Страница 1 из 1 |
![]() |
|