Главная| Трекер ▼| Поиск| Правила| FAQ| |
Автор | Сообщение |
---|---|
zloty
Модератор ![]() Сообщения: 2097 ![]() |
Сinema 4D Studio R13.016
![]() Жанр: Графический редактор, 3D-моделирование Разработчик: MAXON Computer Inc. Сайт разработчика: http://www.maxon.net/ Язык интерфейса: Мультиязычный (русский присутствует) Тип сборки: Standard Разрядность: 32/64-bit Операционная система: Windows XP, 2003, Vista, 2008, 7; Apple OS X 10.6, 10.7; Apple Mac OS X 10.5.8 Системные требования: Для Windows: - Процессор Intel или AMD с поддержкой SSE2 и 1024 Мб ОЗУ Для Mac: - Процессор Intel и 1024 Мб ОЗУ Стандартная установка может занять до 4 ГБ дискового пространства! Описание: CINEMA 4D Studio – это самое лучшее, что MAXON может предложить профессиональным 3D-художникам. Если вы профессионально работаете с 3D-графикой и вы хотите быстро и с легкостью достичь потрясающего результата, то это - ваш выбор. Обладая всей функциональностью пакетов CINEMA 4D Prime, Visualize и Broadcast, CINEMA 4D Studio включает в себя также прогрессивные инструменты для работы с персонажами, волосами, физический движок и неограниченное число клиентов для рендеринга по сети. Благодаря всему этому CINEMA 4D Studio с легкостью справится с любым порученным проектом. Специальные инструменты в CINEMA 4D Studio упрощают создание ригов и дополнительной анимации персонажей. Волосы или мех для персонажей можно быстро и просто добавить, используя мощный набор инструментов, который позволит вам нарастить, причесать, стилизовать и анимировать волосы. Физический движок, позволяет с легкостью реализовывать сложные столкновения и взаимодействия между объектами, независимо от того, десяток их или тысячи. Рендеринг по сети позволяет вам задействовать все компьютеры в сети, чтобы просчитать анимацию быстрее. Несмотря на то, что пакет предназначен для профессионалов 3D, дополнительные инструменты в Studio остаются очень удобными и интуитивно понятными. Процесс создания сложных 3D-эффектов, таких как волосы, удивительно прост и быстр, поскольку CINEMA 4D проделывает за вас большую часть тяжелой работы. К примеру, при движении персонажа его волосы автоматически колышутся или развеваются; теперь для задания столкновений тысяч объектов друг с другом вам потребуется лишь несколько щелчков мышью. CINEMA 4D Studio позволит вам дать волю своему творчеству и наслаждаться 3D без границ. - Intel Pentium M - Intel Pentium 4 - Intel Pentium 4D - Intel XEON - Intel Core Solo - Intel Core Duo - Intel Core 2 Duo - Intel Core 2 Quad - Intel Core i7 - Intel Core i5 - Intel Core i3 - Intel Celeron - Intel Celeron D - AMD Sempron (K8/Socket 754) - AMD Athlon 64 - AMD Opteron - AMD Phenom - Intel Itanium - Intel Itanium II - Intel Pentium - Intel Pentium II - Intel Pentium III - AMD K6 - AMD K7 - AMD Athlon XP/MP - AMD Duron - Power PC G4 - Power PC G5 - New Physical Renderer. - Physical Camera settings. - New Subsurface Scattering Shader. - Stereoscopic render settings. - New, improved XRefs. - New Collisions deformer. - New muscle system has been integrated. - The CMotion object generates walk cycles and other cyclical, parametric animations. - Assigning an animation path according to the layer color. - Display in the Viewport can, in consideration of linear workflow, be turned off. - Stereoscopic settings for the Viewports. - Camera modes can also be switched directly via commands. - 2 new Viewport options. - Renaming the HUD. - Tabs can be arranged vertically. - New options in Customize Commands Manager. - Project files now have preview images. - Defined keyframe interpolation now in Project Settings. - Improved camera navigation in the Viewport. - 2 new Project settings for XRefs. - Support for COLLADA 1.5 - 2 new FBX import options. - New FBX export option for baking animation tracks. - New rotation order parameter for minimizing gimbal lock. - Font selection now with preview. - Optimized HyperNURBS weighting. - Mesh-Deformer: Cage objects no longer have to be closed volumes. - A new parameter for defining the blur plane for depth of field. - New Far Clipping camera setting. - Stereoscopic camera settings. - New XRef commands for creating/editing XRef objects. - The out-of-view indicator indicates the direction in which selected objects lie outside of the Viewport. - Automatic tweak mode for quickly adjusting objects, points, edges or polygons. - Edge loop selection via double-click. - Simple selection path. - Selecting related polygon groups via double-click. - The naming tool can now automatically number names sequentially. - Object Axis mode has been renamed to Axis mode and offers new functions as a temporary modeling axis. - Expanded functionality for and CTRL keys for the Move tool. - The Move tool’s Axis Extension helps to accurately model/position objects. - Variable speed for Scale tool; scale axis. - The Rotation tool’s Axis Extension helps to accurately model/position objects. - New options for moving, rotating, scaling and selecting objects. - New modeling workflow with hotkeys. - Several commands’ options can be defined separately. - New command for creating separate objects from polygon groups. - Command for changing the order of a polygons points. - The number of repetitions can now be defined for animation tracks. - Time Tracks can be automatically be set to the length of the corresponding animation track. - New keyframe option. - Multiple selection of Timeline Markers, easy renaming via double-click. - An explanatory text can be added to Timeline Markers. - Two new commands for key tangents. - New Keep Visual Angle key property. - New Check Textures option for Render Queue. - OpenEXR now supports multiple channels and offers 2 new compression options. - After Effects supports Stereoscopy and Stage object. - Re-organization of antialiasing filter, incl. new options. - New Watermark Post Effect for including information in image. - Several new commands for placing objects onto surfaces, replacing objects and placing objects hierarchically. - New Bind tool options - The Joints list can be arranged and filtered in the Weight tool. - Weight Manager: baking Effectors also takes Joint falloff into consideration. - Workflow improvement for weighting. - Weight values can be rounded according to Auto Weight values. - Improved auto weighting - Weight tool displays selected Joints in any desired color. - Joint icons can be colored according to their weight. - Joints now have a falloff functionality. - Pose Morph Tag: morph targets can be organized in folders in Animation mode. - New IK Spline option - The Point Cache tag can now also bake object position, scale and rotation. - Point Cache tag: Loops can be blended together. - Reworked Visual Selector. - C.O.F.F.E.E. and Python have been re-arranged in a common menu, Script Manager, etc. - New motion blur mode for Physical Renderer. - In the Protection tag you can now define per axis or region how an object can be moved, rotated or scaled. - GI Area light option for Physical Renderer’s GI mode. - New physically correct Fresnel effect. - A texture can be used for each color in the Tile Shader. - Improved methods for generating dirt on brick walls. - New button type. - Function graphs improved and adapted to Timeline F-Curves. - New filter in XPresso tool. - New parameter for Matrix 2HPB Operator. - New double-click functionality in Picture Viewer. - Picture Viewer’s background color can be changed (for better viewing of rendered image). - Stereoscopic settings in Picture Viewer for subsequent stereoscopic editing. - Single frames of two separate animations can now be compared in the Picture Viewer. - The Content Browser now uses the same view settings for all folders. - In addition to enhanced native .wav and .aiff QuickTime import, CINEMA 4D can also import .mp3, .aac and other sound formats. - New Terrain Mask shader for creating snow-covered or overgrown landscapes. - Improved time and date functionality. - New CNurbs option. - The new muscle system has its own deformer. - The CMotion Step object is used to fine-tune automatically generated CMotion step cycles. - The Character Component tag is the basis for creating a character. - Several new commands for creating and editing character templates and components. - Use the Character object to quickly generate character rigs. - New Python Effector for MoGraph functionaliy. - New Multi Shader mode for creating mosaic images. - Several new Multi Shader commands. - The NET client now also has Preferences settings, for example for defining texture paths. - New mode for Art Shader; the Shader will now be displayed in realtime in the Viewport (in Enhanced OpenGL mode). - Maya now also accepts UV coordinates modified in BodyPaint 3D. 1. Монтируем образ "R13 Installation.iso" 2. В окне "Установка - Регистрация": а) Запускаем файл "mc4dr13", там должны быть такие установки: "License Type" - "Standalone Licence" "Package Options - "Cinema 4D R13 Studio" б) Нажимаем "Generate" в) Возвращаемся в окно установки C4D, там нажимаем кнопку "Вставить", затем "Продолжить" 3. Тип установки: Cinema 4D (включая BodyPaint 3D), нажимаем "Продолжить" 4. В категории "По выбору" можно выбрать языковые пакеты программы, нажимаем "Продолжить" 5. Соглашаемся с условиями 6. Выбираем место установки, нажимаем "Установить сейчас" Помоги нашему сайту на расходы за сервер и качай торренты НЕОГРАНИЧЕННО!Пожертвовать 100 ₽ ![]() Или 2204 1201 2214 8816, с комментарием "Помощь трекеру" Связь с администрацией |
Страница 1 из 1 |
![]() |
|